De ouderraad van onze school.

Wie zijn wij?
Enthousiaste ouders & één leerkracht
Dit schooljaar bestaat de samenstelling van de ouderraad uit:

Marieke Bevers (voorzitter)
Karlijn Meijer (secretaris)
Marleen Purnot (penningmeester)
Linda Nelemans
Paula Cleophas
Karin Mirer
Linda van Rooij
Rian van Griensven
Sanne vd Berkmortel
Wendy Slaats
Elke Coppus
Ilse Oosterveen, namens het team.

Wat doen wij?
Organiseren veel leuke activiteiten voor de kinderen in samenwerkingen met het team van leerkrachten. Dit schooljaar organiseren (en ondersteunen financieel) we de volgende activiteiten:

• De Bosdag
  • Sinterklaasfeest
  • Kerstfeest
  • Carnaval
  • Paasfeest
  • Sponsorloop
  • Sportdag
  • Avondvierdaagse
  • Schoolreis
  • Versiergroep

Waarvan?
Ouderbijdrage

Jaarlijks wordt er een ouderbijdrage per kind gevraagd. Aan de start van het nieuwe schooljaar gaan we iedereen vragen om de vrijwillige ouderbijdrage en de kosten voor het schoolreisje in één keer te betalen. De kosten voor een leerling in groep 1-2 zijn €22,50 per schooljaar en groep 3 t/m 8 €30,00 per schooljaar. Aan het begin van het schooljaar ontvangen ouders een betaalverzoek. Voor kinderen die na 1 januari instromen is de ouderbijdrage €7,50. U bent natuurlijk altijd vrij om meer te betalen. Dankzij de ouderbijdrage kunnen wij een gedeelte van al deze leuke activiteiten organiseren. Ook halen wij elke maand oud papier op en verzamelen we (frituur)vet in de daarvoor bestemde containers op het schoolplein.
Natuurlijk kunnen wij dit alles niet zonder alle geweldige sponsors!

Hoe doen wij dit?

• Afgelopen jaar hebben wij 8 keer vergaderd.
  • Werkgroepen: bestaan uit commissieleden, waaronder enkele leden van de ouderraad, hulpouders en 1 of 2 leerkrachten.
  • Communicatie met de ouders: Algemene jaarvergadering, e-mail, de ouderapp en via onze eigen Facebookpagina.

Contact
Indien je vragen of opmerkingen hebt, of een actieve(re) rol wilt spelen binnen de school door het ondersteunen van een werkgroep, neem dan contact met ons op. Dit kan door een ouderraad lid aan te spreken. Of door de ouderraad een email te sturen via onderstaande button, zodat we contact met je op kunnen nemen.

Neem direct contact op met de ouderraad