Aanmelden

Fijn dat je een kijkje komt nemen op onze website. Op deze pagina vind je meer informatie over het aanmelden van jullie kind. Op de Tijl Uilenspiegel is ieder kind van harte welkom. Voor ieder kind is het belangrijk om op een fijne plek, met passend onderwijs, zichzelf te kunnen ontwikkelen gedurende de tijd op de basisschool.

Wij vinden het belangrijk om samen te kijken of onze basisschool inderdaad de juiste school is voor jullie kind. Hiervoor wordt een rondleiding gepland tussen ouders/verzorgers en de directeur, zodat jullie een kijkje in onze school kunnen nemen.

Voor meer informatie over onze school of over het aanmelden, mag je contact opnemen via het contactformulier of telefonisch contact opnemen met school.

Er zal een rondleiding gepland worden met de directeur van de school. Na aanmelding bij ons op school, zal ruim een maand voordat jullie kind bij ons op school gaat starten, de intern begeleider contact opnemen voor het plannen van een intake gesprek. Ook de leerkracht van jullie kind neemt contact met u op. Samen zullen jullie 4 wenmomenten inplannen, zodat jullie kind alvast een kijkje kan nemen op school en in de klas. In principe mag jullie kind de dag na de vierde verjaardag starten op school. In overleg met de leerkracht wordt deze datum afgestemd.

Ga direct naar het contactformulier